Koszyk

Odmień swoje życie poprzez sen!

►Czy jesteś pewny, że Twój sen jest odpowiednio zaplanowany?

►Czy jesteś przekonany o jego skuteczności?

►Dlaczego większość ludzi sukcesu ma takie same nawyki senne? I to dzięki nim osiągają swój sukces?

►Jedyną osobą, która ma wpływ na swoje nawyki oraz zegar biologiczny, jesteś Ty sam!

►Odkryj jak ustawić swój zegar biologiczny oraz zmienić swoje nawyki NA STAŁE!!!

Zegar biologiczny

♦ Zegar biologiczny decyduje o Twoim harmonogramie dnia.
♦ Jeżeli Twój zegar nie jest odpowiednio ustawiony,  praca Twojego organizmu będzie zaburzona. 
♦ Jeśli chcesz, by Twoje życie uległo diametralnej zmianie na lepsze, musisz zmienić swoje nawyki oraz odpowiednio ustawić zegar biologiczny.
♦ Dokładne zapoznanie z treścią, jaka kryje się w ebook’u, daje Ci bardzo wiele możliwości oraz dokładnie opisuje co powinieneś zrobić, by Twoje nawyki oraz Twój zegar biologiczny idealnie ze sobą współpracowały.

PAMIĘTAJ! Twój czas jest najcenniejszy!

Człowiek w swoim życiu śpi dziennie średnio 8 godzin, jest to 1/3 naszego życia. Zapanuj nad swoim snem oraz wykorzystaj potencjał swojego cennego czasu. Zmień swoje życie na lepsze!

Pamiętaj o tym, że nie ważne w jakim wieku jesteś, nigdy nie jest za późno na zmiany. Właśnie dlatego ten ebook został napisany dla osób, które chcą wykorzystać swój czas, nauczyć się nowych rzeczy oraz podjąć wyzwanie. Zacznij zmiany od prostej modyfikacji swoich nawyków. Nie przesypiaj życia, wykorzystaj swoją energię, by osiągać więcej!

Tylko Ty masz wpływ na swoje życie!

Darmowy rozdział!!!

Chcesz się zapoznać z treścią?

My to rozumiemy!

W pogoni za Morfeuszem, czyli marzenie o słodkim, kolorowym śnie

Żyjemy w czasach, kiedy powoli normalnością staje codzienna szaleńcza bieganina, natłok obowiązków oraz nieustająca presja ze strony kołatających w głowie myśli, jakich nie potrafimy uporządkować. Mentalność kulturowa, głęboko zakorzeniona w większości z nas, nie pozwala nam wyhamować dzikiego galopu i poszukać odprężenia na wzór śródziemnomorskiej „maniany”. Nasz wewnętrzny głos nakazuje bowiem ciągłą walkę, nierzadko szarpaninę z rzeczami, na jakie nie mamy realnego wpływu. Pęd za „mieć”, a nie za „być”, zwykle z biegiem czasu przynosi odwrotne skutki – spada efektywność naszych działań, czujemy się zmęczeni, wypaleni, zaczynamy cierpieć na bezsenność.

Bezsenność i rozstrój naszego zdrowia psycho-fizycznego

Najczęstszym powodem bezsenności, bywa właśnie narastająca frustracja i irytacja niepowodzeniami, a także mnogością spraw do załatwienia, które burzą nasz wewnętrzny spokój. Jeśli taki stan utrzymuje się dłużej, to określenia spirali czy równi pochyłej, najlepiej oddają nadciągający problem. Chroniczny brak snu ma bowiem destrukcyjny wpływ, już nie tylko na nasze bieżące samopoczucie, ale przede wszystkim na zdrowie całego organizmu. Najgorszym rozwiązaniem jest przeświadczenie, że problemy z zasypianiem można zlikwidować z pomocą leków nasennych lub, co gorsza – alkoholu. W ten sposób nie likwidujemy źródła bezsenności, a jedynie podajemy organizmowi okresowe „znieczulenie”. Co ciekawe, związki zawarte w tabletkach na sen oraz alkoholu, są przyczyną wiotczenia mięśni gardła i języka, co może prowadzić do poważnych konsekwencji oraz problemów ze snem.

Różne powody problemów ze snem

Trzeba pamiętać, że zaburzenia snu często mają różne podłoża bądź wywoływane są przez grupę kilku czynników. Jednym z nich są np. złe nawyki żywieniowe, które mogą być z kolei konsekwencją wspomnianego chaosu, jaki wkradł się i zawładnął naszą codzienną aktywnością. Nieuporządkowany plan dnia, w połączeniu z brakiem asertywności z naszej strony na kolejne bodźce absorbujące nasz czas, sprawiają, że odżywiamy się bardzo nieregularnie. Efektem tego jest nadrabianie deficytu energetycznego późnym wieczorem i nocą, co doprowadza do dalszego rozstroju naszego organizmu. Późne, zbyt obfite i ciężko strawne posiłki, niepotrzebnie angażują układ trawienny oraz inne funkcje naszego organizmu, nie pozwalając mu odpocząć i wejść w fazę niezbędnej regeneracji, jaką daje zdrowy, głęboki sen.

Pomóż sobie sam!

Sposoby na bezsenność są różne, w sieci można znaleźć mnóstwo, mniej lub bardziej, skutecznych porad w tym zakresie, począwszy od domowych specyfików, poprzez zmianę nawyków i stylu życia, a skończywszy na aplikacjach monitorujących fazy snu czy nawet na metodach hipnotycznych. Prawda jest jednak taka, że panaceum na zdrowy, błogi i słodki sen, tkwi w nas samych. Kluczem do tego jest umiejętność właściwego rozplanowania dnia, włącznie z czasem na sen. Jednocześnie nie można zaniedbywać racjonalnej diety i aktywności fizycznej. Warto podkreślić, iż nasza energia przekładająca się na efektywność działania w trakcie dnia, wcale nie wynika z długości snu, ale z jego jakości, na co mamy realny wpływ. Z chwilą, kiedy odzyskamy stabilizację w tym obszarze, pokonywanie trudów codzienności nie będzie już dla nas kłopotliwe. Z czasem wzrastać będzie też nasza satysfakcja, która zbuduje pewność siebie – niezbędny element do osiągnięcia sukcesu, zarówno w życiu zawodowym, jak i spełnienia na gruncie rodzinnym.

Na co przekłada się prawidłowy sen?

Sen

Poprawny sen znacząco wpływa na Ciebie, jak również Twoje otoczenie oraz najbliższych!

Czas

Poprzez odpowiednio zaplanowany sen, jesteś w stanie dobrze zagospodarować swój czas, co niesie za sobą dużo korzyści!

Zdrowie

Dzięki temu możesz odpowiednio zadbać o swoje zdrowie, poświęcić więcej czasu na uprawianie sportu oraz prowadzenie zdrowego stylu życia!

Energia

Wszystko to doskonale przekłada się na poziom Twojej energii, którą wykorzystasz w różnych aspektach Twojego życia!

Praca

Jesteś w stanie znacząco podnieść swoje umiejętności doszkalając się, co pozwoli Ci piąć się po szczeblach kariery!

Pieniądze

Dzięki dobrze płatnej pracy, możesz pozwolić sobie na dużo więcej, co zapewni Tobie wysoki komfort!

Dom

Doskonale przekłada się to na sytuację finansową w Twoim domu, który pielęgnujesz oraz pilnujesz, aby nigdy w nim nic nie brakowało!

Rodzina

Wszystko to wpływa pozytywnie na Twoją rodzinę, która jest najważniejsza oraz dla której pozwolisz sobie na dużo więcej!

Sukces

Właśnie w ten sposób, jesteś w stanie osiągnąć sukces, do którego każdy dąży!

WCIĄŻ SIĘ ZASTANAWIASZ? Nie czekaj! Nie marnuj czasu! Już dziś zmień życie na lepsze!

Dowiesz się:

Jaki jest najlepszy sposób na szybkie zasypianie?

Jaki jest najlepszy sposób na szybkie zasypianie?

Dokładny opis sprawdzonych sposobów, tak by zasypianie nie trwało dłużej niż zwykle.

Jak rozwiązać problem bezsenności?

Jak rozwiązać problem bezsenności?

Jak sobie z nią radzić,
co ją wywołuje,
co ją utrwala,
jej konsekwencje.

Jak kontrolować sny?

Jak kontrolować sny?

13 technik dokładnie opisanych, dzięki którym dowiesz się jak kontrolować sny.

Jakie są najlepsze sposoby, by wstawanie było łatwe?

Jakie są najlepsze sposoby, by wstawanie było łatwe?

7 sprawdzonych porad, dzięki którym Twoje wstawanie już nigdy nie będzie problemem.

Jak sprawić, by Twój sen był krótszy ale wydajniejszy?

Jak sprawić, by Twój sen był krótszy ale wydajniejszy?

Dokładnie opisana technika, by Twój sen trwał krótko, ale był w 100% korzystny dla Ciebie.

Jaki wpływ ma otoczenie na Twój sen?

Jaki wpływ ma otoczenie na Twój sen?

Dokładny opis, jaki wpływ mają urządzenia na Twój sen oraz jak z tym walczyć.

Jak poprawnie urządzić pokój, tak, by nic nie zakłócało Twojego snu?

Jak poprawnie urządzić pokój, tak, by nic nie zakłócało Twojego snu?

Dokładny opis, jak urządzić sypialnie, uwzględniając przy tym materac, ozdoby, oświetlenie, kolorystykę ścian oraz tekstylia.

Jak poprawnie dobrać materac, kołdrę oraz poduszkę?

Jak poprawnie dobrać materac, kołdrę oraz poduszkę?

Dokładny opis najpopularniejszych materacy, kołder oraz poduszek dostępnych na rynku, ich wady i zalety oraz zastosowanie dobrane pod odpowiednią porę roku.

Wiele więcej!

ZAMÓW JUŻ DZIŚ !

Ebook

Ebook

Opinie klientów

Ewa

Ewa

Śmiało mogę polecić każdemu. Cała masa przydatnej wiedzy na wszystkie tematy, jakie mnie interesowały, a nawet dużo dużo więcej.

Grzegorz

Grzegorz

Prawdę mówiąc, byłem sceptycznie nastawiony, jednak przekonałem się i nie żałuje, że wydałem te parę groszy, bo warto!

Magda

Magda

Krótko mówiąc - polecam. Przyjemnie się czyta, prosty język - łatwy do zrozumienia. Bardzo dużo wiedzy na temat związany ze snem i nie tylko.

0